Amirul Ikhwan Zabedi

Amirul Ikhwan Zabedi
WELCOME TO DEKWAN EDISON INNOCENT EYES BLOG, I'M NEW HERE!

Sunday, 1 January 2012

MASE DEPAN AKU YANG ENTAH KEMANE!, CHOIII !!



Arghhhh!, aku nie tak tahu nak sekolah mane tahun depan,baju sekolah dh dibeli, seluar sekolah, sudah dibeli jugak, baju uniform PBSM dh dibeli, tpi, aku sendiri tak tahu arah tujuan aku pi mane!, 


huwaaaa!, bnyak faktor kenape aku tak nak sekolah kat SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BUKIT MENTOK tuu!, macam penjara ngeri buat aku!, aku pown tak tahu kenape aku boleh cakap sedemikian rupe!, 


HOMAIGOT!, kenapa !?, kenapa !?, sedih memikirkn  mase depan aku sekarang nie, aku sebenarnyer nak masuk antara 3 buah sekolah, antaranyer ialah, 


SEKOLAH VOKASIONAL, SEKOLAH TEKNIK, DAN KOLEJ VOKASIONAL, 


tapi, sumenyer baju sekolah warne kuning, bju PBSM, sume aku dah beli, =,=? Macam mane nie?, haiyaaa!, sedih LOL!, patut lagi ker aku sebut LOTS OF LOVE nie?, mengong sungguh lah!, hurumm, meh aku nak kasithu faktor2, aku xnak sekolah kat SMKBM tuu kerana,


1) Aku akan masuk kelas perakaunan!, korang tahulah kn, aku nie dah lah tak suke bab kire2 nie, kalau aku masuk kelas perakaunan nie, alamatnyer, tunggang terbalik lah aku jawabnyer!, lagi susah daripada subjek +MATH!, orang yang kate, tpi, aku rase yerlah kot! chooiii betol lah!, hurmmm!








2) Hari selasa, ade uniform!, errr!, aku x thu kenape hari tuu cam hari neraka bagi aku, sorry agak kurang ajar perkataan aku nie, tpi, tuu lah kenyataannyer!, bukan aku sorang yg cakap camnie, tpi nak dikatekn ¾ yg kate macam tuu!, sorry to say ar der!,


3) Hari yang ade subjek PJ, yerlah, asal sikit PJ, main bola sepak, tuu jee lah kerja tiap2 minggu, aku nak main bola keranjang!, ulang suara!, aku nak main bola keranjang!, susah sangat ker nak ambik bola keranjang dalam bilik stor tuu!?, haikk puiihh betol lah!, kalau tak main bola, kene rotan ar, kene pusing padang ar, kene berdiri lah,kene tuu lah, kene nie lah, chooii!, tuu sume, aku dh biase, sebab tiap2 minggu aku kena!, choiii!


4) Perangai budak2 kat situ cam KL GANGSTER, perangai nyer! ya Allah, lemah lutut ar aku camnie, kerap sangat memonteng nyer lah, menganjing nyer lah, mengutuk nyer lah, membuli nyerlah, kalau yg kelas hujung2 kat belakang sikit tuu, hari2 kene kacau, masyaallah!, jadi ustaz kejap aku nie,


5) Perangai cikgu2 yg suke bergosip tentang anak2 muridnyer, kalau pasal belajar tuu, ikot lah nak bergosip pown, nie tidak, bergosip pasal couple lah, tuu lah, jadi mamarazzi lah cikgu weyh, berhenti kerja jadi cikgu, pi jadi wartawan melodi ker ape ker, kn? kn?, x_x’






,,tuu lah faktor2 yg aku nak kongsi sikit, kepada yg membacanyer, diharap bertenang lah yer?, bukan sebar fitnah ker ape ker, tapi, nie lah realitinyer, mekasih ting tong!, bye! =D

No comments:

Post a Comment