Amirul Ikhwan Zabedi

Amirul Ikhwan Zabedi
WELCOME TO DEKWAN EDISON INNOCENT EYES BLOG, I'M NEW HERE!

Monday 26 December 2011

Program aku selepas pmr sendiri yang buat!, wohoooooo!, yupie! yupie!, yuppie!



 
8:18pm  10/10/11
Susun kertas kertas soalan dan buku PMR n jadikan nyer huruf ‘D’ & ‘E’ !!

~sebab~   

 tak tahu kenape, malam tuu aku buat, sebab memang aku xde kerja sangat sangat kot, hahahaha, orang baru habis PMR, susah slalu, hahaha!






 

12:30am  16/10/11
Bukak fb sampai pagi sebab gune broadband angah!, so, jadi lah kan?

~sebab~   

yelah, orang duduk kat kolej, mesti ade broadband kn?, aku yang xde broadband, mesti lah tak lepaskn peluang yang ade kn?, hahaha! 







 

11:26pm  21/10/11
Baling telur dan tepung sempena befday piqah!
 
~sebab~    

sebelum tuu memang kitaorang *Ila, Serul, Naim n Aku* dh berpakat pasal nie, sebab nyer, keesokkn tuu 22/10/11 befday Nur Syafiqah Binti Musa “heppy befday! ”













3:17pm   22/10/11
Buat beg sandang menggunakn seluar jeans!, seluar jeans aku yang lame punyer!

~sebab~   

nie memang aku xde kerja sangat2 lah nie, sebelum tuu, ade ade tengok rancangan Remaja di TV9, pasal buat beg sandang, so, aku cubalah buat, n OhMayKot!, beg yg aku buat nie, menjadi!, cantik tak?, hahaah!




 

10:26am 23/10/11
Koya a.k.a perasan ngan kamera Laily Ain di sekolah! kuing!, ,kuing!, kuing!

~sebab~   

time tuu budak2 yg baru merdeka nie cam bebas cket kat sekolah, tapi, tak boleh balik umah selagi jam belum pukul 1:30pm, jangan harap lah boleh balik, tuu sebab aku yg memang darurat nie, gune kamera Laily Ain, ambik gambar, bukan aku sorang2!, tetapi, aku n the geng!




06:30pm  24/10/11
Lepak lepak dengan mukhriz azammudin dan azif ashraf depan rumah mukhriz secara tidak langsung! 

~sebab~ 

 time tuu pukul 6:00pm aku pi jalan2 naek motor, dalam pukul 6:15pm tuu aku ternampak lah budak dua orang nie melepak, tapi, aku buat don’t know dulu, hahaha, yelah, belom abis jalan2 naek motor lagi kn?, lepas tuu bile dh boring naek motor nie aku pi rumah mukhriz, n then lepak2 sampai maghrib,,


08:08am   25/19/10
Bercakap seorang diri dalam dewan di rantau petronas, takde orange tuu  aku berani cakap sorang2 tuu,
~sebab~ 
janji melayu, yelah dalam jadual pukul 8:00am pagi dh start dh bengkel drama nie, tetapi, entah mengapa, pukul 9:00am bru start, dan kerana itulah budak2 yg sertai bengkel nie, ade yg pi ‘buang’ lah, mkn lah, tinggal lah aku sorang2, dn start harituu lah aku kenal dengan sorang minah yg kecik molek nie, namenyer Hatim!, bnyak cakap budak nie eh, ahahah!



06:15pm  25/10/11
Bermain dengan budak kecik, iaitu suami suami ku gangster!  Versi baru daripada isteri isteriku gangster!
With kakak and syikin, jadi budak kecik aku harinie!

~sebab~  

 satu jee ‘BOSAN’! lepas balik dri bengkel drama tuu, aku terus pergi kat tepi rumah aku tuu, terserempak lah ngan budak2 kecik + nakal + tak reti duduk diam nie, ahahah!, aku pown yg bosan yang tahap dewa nie, join lah skali, hahaha!






07:15pm  25/10/11
Duduk dalam bilik sampai lah bangun tidur, Aku letih lah, ahahah!

~sebab~ 

yelah, dahlah bangun awal sebab nak pi bengkel drama, pastu kebiasaanyer, aku tidur, nie tak, pi bermain ngan budak2, so, jadi lah, camnie, tidurrrrrr kerja aku,



01:45am  26/10/11
Makan tengah tengah malam, mungkin
awal awal pagi, belum pernah hayat aku
aku makan tengah malam, hari nie rase nak makan pulak, perut aku, bukan perut kau!, ahahah!

~sebab~ 
 
tiba2 tengah syok tidur, perut aku pown buat2 ‘manja’, ngader, lapar ar tuu!, haikkk puiihh!, yer yer, aku pown pi turun dan makan segala ape yg ada di dalam periuk dan jugak peti, hahahah!





10:36am  28/10/11
Mandi manda di gambang water park dengan
cara terpaksa ditemani oleh kak ma *kakak sepupu*,
yang penting, aku jumpa mek siti!, banyak syiiiooook!

~sebab~   

yelah, firstime pi kat gambang, x thu ape mainan kat sane, best ker, tuu pasal lah, aku boikot x nak pergi, tpi, yg best aku jumpe Mek Siti, alaahh, yg pengacara ‘I Follow’ tuu, hehehe,
 






03:45pm  29/10/11
Beli fixie!, mauahaahahahahahahahhahaahah!

~sebab~   

akhirnyer, yg aku nanti2 kn selama ini, yg aku idam2 kn selama ini, yg aku jelez2 kn selama ini, tercapai jugak akhir nyer, ahahaha!, entah mengapa, ayah aku beli fixie kat aku, wohoooooooooo!, ahahah!





08:45am  30/10/11
Tengok citer kartun!, jadi budak kecik
 sekali sekala!, bukan nyer slalu pown, hahaha!

~sebab~   

hari ahad kebiasaanyer aku sekolah, so, ade peluang nie, yg laen pergi sekolah, aku abis PMR duduk rumah aku, rembat lah tengok citer kartun2 nie semua, hahaha!, best!,






09:30pm   30/10/11
Keluar naik fixie denagn Ayacha Amir,
Adym Iz Zairy, Mohd Aliff Najmie,
Alif Rusydi Amran dan Hilmie Budak Nakal !!

~sebab~   

sebelum tuu aku ade tnye budak2 yg ade fixie nie, kalu nak keluar naik fixie, ajak lah aku, nak join gak, malam tuu kene ‘nganjing’ *kutuk* sebab fixie bau kedai beb!, ahahah!







12:30am  08/11/11---10’11/111
Online dua puluh empat jam non-stop!, hahahahaha!

~sebab~  

 perkara giler yg pernah aku buat, ahahah!, xde kerja ar nie, ahaha!






02:55pm  10/11/11
Pergi jamuan pengawas naik bus at Cherating Bay,dah lah aku nie fobia dengan bus!, hahahaha!

~sebab~   

jamuan terakhir sebelum abis nyer musin sekolah sesi 2011, so, aku join jee lah, masyaallah, aku yg takut ngan bus nie, naek lah, terketar2 dlm bus, sambil bus driver bawak bus dengan selambanyer, haikkk puiihh, 



06:32pm  16/11/11
Bincang perihal kucing at umah Ila  *Love Kionic* sambil tengok kucing Ila,
yang bernama Kiki yang comel gegiler!, with Cik Sa, Syikin, Kak Nurul n My Mom!

~sebab~  

 aku kn pencinta kucing, so, ade saje lah pertanyaan tuu dn ini, ngeh3x!








Conclusion is best jugak lah, walaupown boring kn, heheh tuu jee lah!, bye!, 


~~~~~~~DEKWAN TERSENYUM SUDAHHH! =D ~~~~~~~

No comments:

Post a Comment