Amirul Ikhwan Zabedi

Amirul Ikhwan Zabedi
WELCOME TO DEKWAN EDISON INNOCENT EYES BLOG, I'M NEW HERE!

Sunday, 1 January 2012

COUNTDOWN 2012!!!




“encik, maafkn saye anak encik iaitu 2011 tak dapat diselamatkn lagi, harap bersabar yer, tapi encik jgn risau, isteri encik melahirkn anak kembar iatu 2012 dapat diselamatkn!, welcome home 2012, goodbye 2011!,” x_x? 


*tak tahu pasal, agak bodoh aku eh!, gaagagaga!


Akhir nyer, tahun 2012 akan menjelang tiba!, tpi, aku rase macam takut jee nak melangkah ke alaf baru nie, hurmm, kenape yerk?, hurmm, sebabnyer memikirkn pasal nak sekolah kat mane tahun depan eh?!, ngek3x!, 


ok, sebut jee countdown nie, ramai orang diluar sane, fikir nak buat parti lah, nak suke2, bukannyer nak buat azam baru pown!, doing doing sunggguh lah!, wokey2, apa azam baru korang nanti?, azam aku ade banyak sangat, hahaha!, entah boleh ker tak aku lakukn semua ini pown aku tak tahu, ahakkks! antara azam aku ialah


Nak kurangkan berat badan iaitu 62KG kepada 52KG!
~ sebabnyer, aku rase gemuk!


Kurangkan penggunaan FB!
~sebabnyer, nak dikatekn, hari2 aku on9!, ahakkss!


Ingin badan lebih berotot,
~ sebabnyer aku skunk nie dah buncit!




Lebih sabar, 
~ sebab slalunyer nak marah jee, ngeh3x!


Ingin tidur awal iaitu pada pukul 10:30pm
~ sebab kebiasaannyer pukul 12am bru tido! Ahakkss!


Lebihkan senyuman, 
~ sebabnyer, aku slalu wat muke masam!


Study hard!, tiada lagi study smart!
~sebabnyer aku dulu belajar main2, tuu pasal time PMR ‘A’ dpt satu jee!


Tidak mahu lagi mengutuk guru yg tidak disukai,
~ sebab, dulu slalu sangat aku kutuk kat belakang cikgu!, 






Tidak ada lagi sikap panas baran
~ sebab ngan adik2 yg laen, aku ar abang yg paling tidak disukai oleh adik2 aku, harap tahun bru aku akan 
jadi abang yg baiklah plak,


Ingin lupakn pasal kisah silam
~ sebab bnyak kisah2 yg sedih n buruk yg berlaku, hopefully 2012 adelah penentu kejayaan ku!


Kurangkn bercakap!
~ sebab dulu orang panggil aku ‘murai.com’ hope tahun 2012 aku dapat jadi ‘diam2 ubi berisi’ plak!, hahaah!


Nak ambil banyak penyertaan di sekolah
~sebab dulu agak bnyak, tapi, nak tambah lagi penyertaan tuu, ahakkss!


Buat jadual harian
~ sebab dulu aku tak pernah pown buat jadual harian eh, sekali jee pernah, sehari sebelum PMR!, muahaahaha!




Ingin menabung
~ pernah ,menabung tpi start menabung lepas PMR,


Nak single sepanjang tahun 2012 dn 2013
~ sebabnyer, aku nak focus!


Kurangkn berbelanja
~ sebabnyer aku agak boros time 2011 nie!


Kurangkn makan pada waktu malam
~ sebab dulu2, aku suke sangat makan time tengah malam nie


Bangun awal pagi
~sebabnyer aku slalu bangun pukul 12pm!, ahahaha!


,,tuu jeee aku rase azam untuk 2012 nie, kalu ade azam baru, nanti aku tambahkn eh!?, hahaah!, bye adios amigos!, ching ching ching!, tatata!

No comments:

Post a Comment