Amirul Ikhwan Zabedi

Amirul Ikhwan Zabedi
WELCOME TO DEKWAN EDISON INNOCENT EYES BLOG, I'M NEW HERE!

Wednesday 30 November 2011

kEkAsiHku mEmAnG cAntEkKkKkK!!!, TeRbAeeEEkkk!

weyh!, weyh!, korang nak dengar cerita tak!, aku ade awek beb!, hahahahahaah!, nak tahu ker?, nanti aku cerita kn,,, korang jelez tahap dewa pulak kan, haha!, ok,, korang tengok pic die dulu eh,,, kejap,,










lllllllll 20%






lllllllllllllllllllllllllll 40%






lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll 75%







lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll 99%




LOADING



aku mempersembah kan!



SELENA GOMEZ!

aku dah kate dah korang jelezzzz, hahahah, firstime aku tengok die,,, perggghhhhh!, lawa beb, cerita yang tajuknyer 'cinderella story' tuuu, dengan suara nya, cara die menari nyer, tuu yg buat aku tangkap leleh tuu,, hahaha!, tpi, selepas tuu, aku still wat don't know lagi, lama-tuu aku dengar lagu dia kat dalam radio,
makin lama makin lama, aku minat kat dia, sejak harituu *dua tahun lepas* aku simpan segala-gala gambar dia, yg sebelah kiri nie, pic yang aku suka sekali!, =X dengan rambutnya yang ikal, senyuman nyer, huwaaaaa!, best siot kalu die jadi kekasih aku!, belum pernah aku minat fanatik macam nie, minat cam biasa2 tuu, banyak lah, tapi dengar artis yang lain-lain lah,, hahaha!

satu lagi, aku suka dia dengan bermacam-macam jenis style rambut dia tuu hah,, nak tengok,, tengok pic yang kat bawah nie, enjoy!













hah!, kn aku dah cakap, banyak kan?, hahahaha!, ohhh sayang ku, bila agaknya kita boleh berjumpa!, miauuuu!, hahahah!, babai, nanti, laen kali, aku cerita pasal kekasihku di malaysia, selena nie kekasih di negara orang, hahahah!, bye!

No comments:

Post a Comment